jaaroverzicht 2015 & vooruitblik 2016

Hipmarketing Google 0 Comments

jaaroverzicht 2015 & vooruitblik 2016

2015, wat een jaar! Het is natuurlijk een enorm cliché om nu, zo aan het einde van het jaar, terug te blikken. Maar we doen het toch! Welke auteurs en artikelen scoorden het hoogst? Hoe groeide ons blog? En wat gebeurde er allemaal op het gebied van trainingen en vacatures? Dit, en meer, lees je in ons allereerste échte jaaroverzicht.

Blog: meer content & meer engagement

2015 was een jaar van horizontale én verticale groei van ons blog. Dit jaar groeide de hoeveelheid artikelen die door onze 400+ auteurs werden geschreven, daar zijn we ze natuurlijk heel dankbaar voor! We zijn daarnaast actiever aan de slag gegaan met multimedia, naast demaandelijkse videoproducties (uiteraard met pionier en vakvrouw Pelpina Trip) hebben we nu ook wekelijkse podcasts (met dank aan de getalenteerde & hardwerkende presentator Jelle Drijver), een vast item met experts bij BNR Nieuwsradio en sinds twee maanden de wekelijkse Inbound Marketing Talks op Blab (met het wervelende presentatieduo Tim Daalderop en Paul Neuteboom).

En qua engagement en interactie stomen we ook lekker door: maar liefst 871 artikelen (en stiekem loopt de teller nog even door tot het einde van dit jaar) met gemiddeld 7 reacties per artikel en 485(!) shares (bron: Onlinemarketingblogs.nl).

Bron:Frank Janssen&Tineke Pauw.