Instagram take over

Instagram takeover in 7 heldere stappen.

Hipmarketing Geen categorie 0 Comments

Instagram Takeover in 7 stappen. Beïnvloeder marketing is een trendy onderwerp deze dagen, maar het vereist niet veel werk of een hoop geld aan de macht van beïnvloeders benutten op uw merk social media kanalen. Een van de laagste-inspanning en de meeste organische manieren om te werken met een andere persoon of een merk om uw marketing doelstellingen wordt door …

Google wil je merk hebben

Hipmarketing Google 0 Comments

De strijd der titanen is begonnen Google VS Facebook     Vlak voor onze ogen is een oorlog tussen kolos internet tech bedrijven – Google en Facebook. Het is een strijd om data, een strijd om echte nuttige informatie. Bedrijven kunnen deze informatie dat Facebook en Google  verzamelen gebruiken.   Betere informatie is betere targeting,   betere afstemming leidt tot …

Social Media afbeeldings maten

Hipmarketing Socialmedia 0 Comments

SOCIAL MEDIA  CHEAT SHEET. Social media platforms zijn zoals we weten altijd in beweging zo ook de formaten van video afbeeldingen enz. De behoefte aan een sterke aanwezigheid van social media is gestegen in 2016 en zal alleen maar toenemen in bekendheid in 2017. Dit is de reden waarom je echt nodig hebt om gelijke trend te houden op snelheid …

19 tips voor een boeiende Facebook bedrijfspagina

Hipmarketing Facebook 0 Comments

Handige tips voor een goede Facebook page. Dus je gaat beginnen met het opzetten van een Facebook-pagina voor uw bedrijf – of misschien wilt u gewoon het beste uit uw bestaande bedrijvenpagina halen. Facebook is de thuisbasis van meer dan 1,4 miljard actieve gebruikers per maand , je maakt een slimme zet door een goede pagina te maken.   Klik hier voor het  downloaden …

AdWords: 8 innovaties van Google

Hipmarketing Google 0 Comments

Innovaties van Google Welke innovaties van Google staan op stapel? Hoe ziet de toekomst van Accelerated Mobile Pages eruit? Wat zijn de nieuwe tools binnen AdWords? En hoe kom je er nu achter of jouw marketingstrategie goed werkt? Ik praat je in dit artikel bij, zodat jij als marketeer helemaal op de hoogte bent. De aankondigingen hieronder deelde Google tijdens …

Facebook geeft meer inzicht in je campagnes met delivery insights

Hipmarketing Facebook 0 Comments

  Facebook lanceert Delivery Insights. Om adverteerders te helpen beter te begrijpen hoe goed hun advertenties met elkaar concurreren in de veiling, komt Facebook met de uitrol van Delivery Insights in Ads Manager. De weergavestatistieken en wat je ermee kan. Weergavestatistieken bestaat uit drie verschillende tabjes. Activiteitgeschiedenis Overlap in veilingen Doelgroepverzadiging Activiteitgeschiedenis laat zien wat je onlangs aan je campagne …

Rich Snippets meer verkeer naar je website

Hipmarketing Google 0 Comments

  Rich snippets wat is het en hoe worden ze getoond. Google toont in de zoekresultaten steeds vaker reviews. Dit zijn zogenoemde Rich Snippets. Via deze Rich Snippets kun je extra gegevens informatie aan webpagina’s  toevoegen. Google gebruikt ze om de organische resultaten te verbeteren. Rich snippets is dus een goede mogelijkheid om structureel meer bezoek naar je site te krijgen. …

Met de Facebook Custom Audience Manager krijg inzicht in je doelgroep

Hipmarketing Geen categorie 0 Comments

          Facebook Custom Audience Manager  inzicht in je doelgroep.   Voor als je het nog niet wist, de Facebook Audience Manager is onmisbaar! Via deze manager kom je daadwerkelijk alles te weten over jouw doelgroep (handig toch). Wanneer je naar de Facebook Audience Manager gaat, kun je een keuze maken om te zoeken op basis van: iedereen …

AdWords zo zorg je met de IF functions voor betere personalisatie

Hipmarketing Google 0 Comments

Wat nu weer Google Dat Google niet stil zit wisten we natuurlijk al, recentelijk heeft Google een nieuwe functie de IF Functions genaamd. Met deze nieuwe feature kunnen adverteerders binnen Adwords onderscheid maken tussen doelgroepen op basis van device en gedrag. Met IF functions kunnen advertenties nu worden gepersonaliseerd voor: Bezoekers die op mobiel actief zijn. Bezoekers die lid zijn …