Content Creatie

in de online wereld is alleen een mooie website niet voldoende.   

De klant van vandaag is niet meer geïnteresseerd in een website met onvoldoende relevante content.

Websites met verouderde content laten weinig reden over voor bezoekers om terug te keren of verder te scrollen. Bezoekers moeten een reden hebben om terug te komen naar uw website. Zij willen informatie die relevant is voor hen en spreekt in hun termen, en die  regelmatig word bijgewerkt. Tegelijkertijd vinden internet zoekmachines zoals Google, Bing of Yahoo! graag nieuwe, originele inhoud. Zij belonen websites waarvan de pagina’s regelmatig worden bijgewerkt door ze hoger te plaatsen op zoekresultaten pagina’s.

Content marketing is een zeer meetbare manier om je doelstellingen te behalen. Je zou het ook informatieve marketing kunnen noemen. Het Doel is het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek, om zodoende je doelgroep dichter aan je te binden

 
 

Er is meer nodig

dan alleen SEO

Het creëren van content gaat niet alleen over het aantrekken en

plezieren van de zoekmachines.

Inhoud schrijft uw voor klanten althans zo zou het moeten zijn.

Uw klanten bewegen zich over het web, digitaal en mobile

Waar zitten uw klanten online?

Welke sites bezoeken ze?

Welke sociale media kanalen gebruiken ze?

Zelfs als u top-notch inhoud produceert,

verspilt u uw tijd als het niet wordt afgeleverd op de online kanalen die uw doelgroep bezoekt.

Content is meer als tekst

Content marketing hoeven niet alleen maar woorden op een pagina te zijn.

Het kan net zo gemakkelijk betekenen dat je een video op YouTube plaatst als een blogartikel.

Internet bezoekers kiezen steeds vaker niet-textuele inhoud, zoals audio, video, slide presentaties, infographics en meer.

Heeft u de nodige interne middelen om dergelijke multi-channel content te leveren in een steeds groter aantal online platforms?

Tenzij u een marketing- of mediaproductiemaatschappij bent,

dan is het antwoord waarschijnlijk nee!

 

Maar waar haal ik de tijd vandaan?

Het creëren van relevante content vereist werk.

Als u mensen binnen uw organisatie heeft die de tijd mogen besteden

om regelmatig hoogwaardige inhoud maken en optimaliseren dan is dat geweldig.

Het probleem is dat de meeste bedrijven niet zo’n luxe hebben.

 

That’s Where I Come In

 

Klinkt interessant? Kom dan in contact

 

Laten we praten over uw ontwikkelingsbehoeften en een plan samenstellen dat aan uw doelen voldoet.

Ok ik wil meer weten
 

Over Hipmarketing 

Mijn naam is Erwin Ruys oprichter en eigenaar van Hipmarketing. sinds 2010  gepassioneerde Online Marketeer. Die start up’s en kleine bedrijven helpt om meer uit hun online omgeving te halen. Ik combineer onder andere ontwerp SEO SEA Social media CRO en een scala aan inbound marketing. Met als resultaat het bewustzijn reputatie en het vertrouwen te verhogen waardoor de diensten en of verkopen worden verhoogd. Maak vandaag nog gebruik van deze online Marketing voordelen voor uw bedrijf door contact met mij op te nemen voor een gratis kennismakingsgesprek gesprek op locatie.

Linkedin hipmarketingGoogle+ hipmarketinghipmarketing op twitterhipmarketing op facebook

Contact

Hipmarketing

Hermelijnhof 5

3892VE

Zeewolde

E-mail info@hipmarketing.nl

Twitter @Marketinghip

Telefoon06-34124860

Pssst vertel het verderShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn