Google-advertenties Merchant Center

Hipmarketing Google 0 Comments

Google-advertenties Merchant Center Feed regels om te formatteren.

en self-service tool om fouten te herstellen, voeg aangepaste labels en meer in Merchant Center.

Laten we eerlijk zijn, winkel feeds zijn een drama. Zo’n drama dat een hele huisnijverheid is ontstaan om retailers te helpen met de overlast van productfeed formatteren en management. Op dinsdag, heeft Google vrijgegeven de Feed Regels om het een beetje makkelijker voor de adverteerders en retailers beheren van Google Shopping te maken feeds op hun eigen te voeden gegevens correct opgemaakt krijgen.

“Je kunt exporteren en uw product gegevens te verstrekken in uw eigen formaat, en maken gebruik van verschillende regels om te zetten in product attributen en waarden die de Google Shopping feedspecificatie volgen, direct in Merchant Center,” Sven Herschel, product manager voor Google Shopping, verklaard in een blogpost.

Vanaf het nieuwe tabblad Feed regels in Merchant Center, kunt u nu regels om kolomkoppen en waarden gebruikt in uw product gegevens met die van Google overeen te veranderen – bijvoorbeeld, “voor vrouwen” naar “vrouwelijk” zoals weergegeven in het scherm schot van Google below.google shopping-feed regels

Daarnaast kunt u ontbrekende attributen toe te voegen door het instellen van regels die automatisch ontbrekende velden met een vaste waarde of verschillende waarden op basis van bepaalde voorwaarden kunnen bevolken.

Zodra u uw gegevens klaar hebt, dan kun je Feed Regels gebruiken om aangepaste labels van toepassing op producten en tag producten met de scheepvaart labels.

Herschel voegt eraan toe dat dit slechts versie 1 van Feed Rules, en Google zal op zoek naar feedback over de functie en suggesties voor extra mogelijkheden. Selecteer ‘Feedback verzenden’ op het tandwielpictogram in Merchant Center om Google je bevindingen te sturen.