Google maakt tabblad AdWords Producten meer nuttig voor Shopping-campagnes

Hipmarketing Google 0 Comments

Google maakt tabblad AdWords Producten meer nuttig voor Shopping-campagnes

Google maakt tabblad AdWords Producten meer nuttig voor Shopping-campagnes
Naast nieuwe product-niveau columns, voorraadgegevens gaat om het tabblad Producten groep, en verslagen Editor krijgt Shopping attributen.
Ginny Marvin op 6 april 2016 om 11:47
MEER
adwords producten tab updates
Google is eindelijk brengt enkele functionele heft naar het tabblad Producten. Managers zullen nu vinden “Product toestand” en “Effectieve max CPC” kolommen in het tabblad Producten in AdWords.

De Producten statuskolom (U kunt het toevoegen van het dropdown-menu Kolommen) zal u laten weten of een bepaald product is klaar om te serveren, afgekeurd, uitgesloten of niet op voorraad.

Met de nieuwe Effective maximum CPC, kunt u bodaanpassingen maken vanaf het tabblad Producten op de individuele producten binnen uw product groepen.

Spreken van productgroepen, in het tabblad Producten groepen, nieuwe inventaris-status columns zijn nu beschikbaar. Zie percentages en totalen voor producten klaar om te serveren, actief, goedgekeurd en de totale ingediend producten. Dit bespaart u tijd, omdat je niet hoeft te graven in Merchant Center.

google-shopping-inventaris status-producten-tab
En in een ander stukje van een bonus voor Shopping-campagnes managers, heeft Google ook nog meer info Shopping in AdWords Report Editor. U kunt nu zien attributen zoals merk of type product voor Shopping campagnes en grafieken en tabellen op te bouwen voor het melden.