Instagram take over

Instagram takeover in 7 heldere stappen.

Hipmarketing Geen categorie 0 Comments

Instagram Takeover in 7 stappen.

how-to-host-an-Instagram-overname-feature-compressed.jpg
Beïnvloeder marketing is een trendy onderwerp deze dagen, maar het vereist niet veel werk of een hoop geld aan de macht van beïnvloeders benutten op uw merk social media kanalen.

Een van de laagste-inspanning en de meeste organische manieren om te werken met een andere persoon of een merk om uw marketing doelstellingen wordt door het hosten van een Instagram overname. Hierbij een zeer helder uitgelegd artikel van onze collega’s van Hubspot.

Instagram overnames leiden tot een persoon of een merk posting op je Instagram kanaal om volgelingen een kijkje te geven op nieuwe en unieke content vanuit een ander perspectief. Hier is een voorbeeld van onze vrienden bij WeWork het overnemen van onze Instagram-account:

In deze post zullen we een duik in hoe je je eigen Instagram overname gastheer voor betrokkenheid, merkbekendheid, en nog veel meer positieve resultaten te rijden voor uw merk.

Wat is een Instagram Takeover?

Instagram overnames bestaan uit één gebruiker overname van een andere Instagram account tijdelijk en het delen van originele content met hun publiek. Overnames vinden meestal plaats tussen beïnvloeder en het merk Instagram accounts binnen dezelfde industrieën of geografische locaties. Bijvoorbeeld, hier is een post van een eendaagse Instagram overname, wanneer we Wistia gehost op HubSpot’s Instagram en Instagram Stories:

Andere vormen van Instagram overnames kunnen bestaan uit:

  • werknemer overnames
  • Klant of lid van de gemeenschap overnames
  • event overnames
  • Product of de aanbieding promoties

Instagram overnames zijn wederzijds voordelige voor de gast Instagrammer en de host-account. De host kan waardevolle nieuwe inhoud aan hun volgelingen te brengen, zonder het zelf te hoeven maken, en de gast is in staat om een geheel nieuw publiek te bereiken door het plaatsen van een ander account. Plus, Instagram overnames helpen bij het cultiveren goed vertrouwen relaties tussen beïnvloeders die doorgedrongen voor toekomstige samenwerking en cross-promotie kan maken.

Laten we nu eens een duik in hoe aan de slag met je Instagram overname.

Hoe kan ik een Instagram Takeover Host

1) Kies wat je wilt bereiken.

Het is belangrijk om te bepalen wat je wilt van een Instagram overname te krijgen voor het kiezen van een gast en uitvoeren. In het ideale geval zal uw Instagram overname te realiseren meerdere positieve resultaten, maar het kiezen van een primaire doelstelling van de campagne zal helpen bepalen welk type gasten uit te nodigen.

Instagram overname doelen kunnen zijn:

  • Vergroten van de naamsbekendheid. Dit kan gemeten worden door het aantal nieuwe volgers van de Instagram-account als gevolg van de overname.
  • Het bevorderen van een product, gebeurtenis of aanbod. Dit kan worden gemeten door het aantal evenementregistraties, bieden inkopen of lood formulierverzendingen ten gevolge van de overname.
  • Rijden betrokkenheid binnen de Instagram gemeenschap. Dit kan gemeten worden door het aantal stemmen voor leuk, commentaren, video en uitzicht Story, en klikken op links als gevolg van de overname.

2) Kies uw gast Instagrammer.

Het bepalen van de doelstellingen van uw Instagram overname zal u helpen beslissen wie te kiezen om het te organiseren. Zo wilden we naamsbekendheid te vergroten en te bevorderen werken bij HubSpot , dus we gastheer van een overname door onze werving team op onze Instagram Story:

Maar we hebben niet altijd werknemer overnames. Er zijn een paar soorten gasten Instagrammers kunt u uit te nodigen om inhoud voor uw overname te maken:

  • Beïnvloeders in uw branche
  • De werknemers in uw bedrijf
  • Leden van de gemeenschap of klanten

Nu, dit is niet te zeggen dat deze Instagram overname gasten slechts één van de doelen die we in de vorige paragraaf geschetste kunnen bereiken. Maar in het algemeen, raden we u aan het kiezen van uw gasten met de meest effectieve strategie in het achterhoofd.

  • Beïnvloeders zullen hun publiek van volgers te vestigen op uw Instagram met hun goedkeuring van uw merk, zodat ze de beste pasvorm als uw primaire doel is om naamsbekendheid te vergroten door de groeiende volgelingen.
  • Werknemers zullen belangstelling van hun vrienden en collega’s die graag een kijkje achter de schermen kijken naar wat ze doen op het werk elke dag aan te trekken. Ze zijn de beste pasvorm als uw primaire doel is om betrokkenheid te rijden op Instagram.
  • Leden en klanten van de Gemeenschap zullen enthousiast te vertellen over uw merk en tonen de waarde van uw product. Ze zijn de beste pasvorm als uw primaire doel is om een product, evenement, bieden te bevorderen, aanmelden, of download .

Nogmaals, deze doelen elkaar niet uitsluiten. In het ideale geval zal de inhoud van uw gasten maakt uiterst boeiende, deelbaar, en een must voor de kijker.

3) Beslis over de inhoud formaat en overname logistiek.

Als je eenmaal hebt bedacht wat je wilt bereiken en wie uw overname zal gastheer, is het tijd om vastspijkeren de details van hoe de overname zal lopen. Hieronder vindt u onze suggesties vragen te beantwoorden wanneer u een ontmoeting met uw overname host:

  1. Wanneer bent u als gastheer van de Instagram overname? Zal het duren een dag of een week?
  2. Wie zal de account te beheren? Zal de gast krijg toegang tot uw Instagram referenties, of zullen ze sturen u inhoud en bijschriften te plaatsen in hun naam?
  3. Hoeveel keer per dag krijgt u overname inhoud te plaatsen? Als u een optimale uitgeverij schema in het achterhoofd, wat maal per dag zal de gastheer noodzaak om te posten?
  4. Wat hashtags zal worden gebruikt? Zal u een aangepaste hashtag om de overname te bevorderen creëren? Is er een maximum bedrag van hashtags u wilt dat de gasten om te gebruiken in een bepaalde titel?
  5. Welke soorten content wordt gedeeld tijdens de overname? Zal de gastpost foto’s, video’s, Instagram Verhalen, of live video’s? Zullen ze post een combinatie van deze formaten?
  6. Hoe zullen zowel de gast en de gastheer bevorderen van de overname van Instagram? Gaat u akkoord met promotie op Instagram of andere kanalen in de aanloop naar het evenement?
  7. Zijn er vangrails? Is er iets wat de gast moet niet te nemen of te vermelden in de loop van de overname?

Zodra de details van de overname worden vastgespijkerd, beslissen hoe u veel succes in de loop van het evenement in je meten.

4) Bepaal metrics volgen tijdens de overname.

Afhankelijk van de doelstellingen van uw Instagram overname, zullen sommige van deze statistieken belangrijker zijn dan andere. Hieronder staan de statistieken adviseren wij volgen in de loop van uw overname:

  • # Van nieuwe volgers
  • # Van houdt
  • # Opmerkingen
  • # Van vermeldt
  • # Van directe berichten
  • # Bekeken Instagram Story
  • # Van live video kijkers
  • # Van Instagram Story clicks
  • # Van het aanbod terugkopen / app downloads (als u een landing page te bevorderen)
  • # Aanwezigen of aanmeldingen (als u een evenement te bevorderen)
  • De totale sociale verwijzing verkeer naar uw website

Kwalitatieve metrics om bij te houden van zouden ook positieve reacties  op Instagram.

5) bevorderen van de overname op meerdere platforms.

Als je eenmaal hebt bedacht de details van uw Instagram overname, is het tijd om te beginnen om mensen enthousiast over.

Start het bevorderen van uw aanstaande Instagram overname binnen een of twee dagen voor het evenement. Als er geen wedstrijden, giveaways, of andere prikkels voor mensen om mee te volgen, maken die duidelijk in je promoties.

Het bevorderen van de overname van Instagram – vooral als de overname gebeurt binnen Instagram Stories of Instagram Live en wilt u bezoekers naar die plekken binnen de app te bekijken.

Het bevorderen van de overname op andere social media kanalen om zo veel ogen te krijgen op uw campagne mogelijk – vooral als uw merk Instagram-account is niet zo ontwikkeld of aangesteld als andere kanalen.

Hier is hoe we het afgelopen jaar gepromoveerd een werknemer Instagram overname:

En hier is hoe de werknemer bevorderd het op haar Twitter handvat:

 

De gastheer en de gast moet de overname op een paar van hun kanalen in de aanloop naar het evenement te bevorderen om zowel het publiek te krijgen als betrokken en enthousiast mogelijk te maken.

6) Start de overname.

Op de dag van de overname, het is alle systemen gaan.

Zorg ervoor dat u één teamlid bewaking opmerkingen en één teamlid uploaden inhoud aan Instagram (indien van toepassing). U kunt nu uploaden inhoud van desktop computers in aanvulling op de mobiele app om het proces te vergemakkelijken van het kantoor te maken.

Gedurende de dag, cross-bevorderen inhoud dat de gast is het plaatsen op hun kanalen te helpen nieuwe mensen te vestigen op uw eigen Instagram overname evenement.

Zorg ervoor om te communiceren wanneer de overname begint en eindigt . Opmerking in bijschriften bij de eerste en de laatste berichten zien gebeuren, zodat kijkers niet in de war of plotseling in de steek gelaten en vroeg zich af of er meer inhoud aanstaande.

7) Analyse van de resultaten.

Zodra de overname is voorbij, te analyseren hoe het uitgevoerd en die te gebruiken lessen om te bepalen hoe (of als) u uw volgende overname anders zal doen. Hier zijn een aantal vragen te stellen in de post-mortem-analyse:

  1. Hebben we realiseren ons doel? Heeft u meer verdienen Instagram volgelingen, een hoge mate van betrokkenheid te bereiken, of om bezoekers aan te melden voor uw aanbod?
  2. Hebben we bereiken secundaire doelen? Heeft de overname leiden tot andere netto-voordelen voor uw merk en uw bedrijf?
  3. Was de overname de moeite waard? Heeft het bespaart u tijd en energie van uw eigen bijdragen, of heeft het te maken extra werk? Heeft het besturen van een push van het verkeer en betrokkenheid, of heb nummers blijven grotendeels hetzelfde?

Zelfs als de overname geen harde cijfers heeft schijf voor bottom line van uw bedrijf, overnames zijn authentiek en echt, en ze bieden een kijkje in een aspect van uw merk of community volgelingen normaal niet zien doen. Social media is over het feit dat sociale, dus let goed op kwalitatieve feedback, ook. Als reageerders positief te reageren op de overname, nemen hun feedback en gebruiken voor ideating toekomst Instagram campagnes.

Summary
Instagram takeover how to
Article Name
Instagram takeover how to
Description
Instagram take over 7 stappenplan
Author