Content marketing hipmarketing

Waarom niemand je content leest.

Hipmarketing Content marketing, Geen categorie 0 Comments

Waarom niemand je content leest en wat je er aan kan doen.

 

Content marketing hipmarketing

Het is vrij beledigend als je erover nadenkt.

Je besteedt uren of zelfs dagen  je ziel in een blog post. En uw lezers kijken nauwelijks naar uw bericht.

Stel je voor zoiets gebeurt in de offline wereld. Hoe zou jij je voelen als je al die tijd doorbracht met  het samenstellen van een gedetailleerd rapport, en je baas  gooit je rapport in de prullenbak?

Stel nu dat het niet alleen je baas is die dat doet, maar honderden mensen. Dat is wat er gebeurt wanneer je tijd op pagina analytics er als volgt uit ziet.

Het is niet helemaal jouw schuld. Je hebt slecht advies. In dit artikel ga ik u laten weten wat je fout doet en wat je in plaats daarvan zou moeten doen.

Waarom je praktisch vraagt aan mensen om snel te vertrekken

U hebt waarschijnlijk te horen gekregen om uw inhoud leesbaar te maken. Dit is ongeveer het ergste wat je kunt doen als je wilt dat mensen tijd  besteden op uw pagina. Denk er over na. Hoe lang duurt het voordat je klanten een artikel  scannen?

 

Laten we subkoppen als voorbeeld nemen. De meeste artikelen gebruiken ze om een ​​nieuw punt of een deel van het artikel te introduceren. Ze zijn informatief.

Toen ik dit artikel erover schreef manieren om meer kilometers uit van de bestaande inhoud te krijgen  heb gebruikt subkoppen, zoals:

Syndicate artikelen op andere websites

Hergebruiken content voor andere formaten

In plaats daarvan,  bewerkte ik deze berichten

 Gepubliceerd op meerdere sites zonder gast bloggen

Verdubbel uw content creatie in de helft van de tijd (of minder)

Zie het verschil? De eerste set van subkoppen geeft het verhaal weg. De tweede set prikkelt uw interesse.

Neem een ​​soortgelijke aanpak met uw beelden, titels en bijschriften.

 

De mogelijkheid de meeste blogs missen

Uw content kan worden als een magneet. Als het boeiend en waardevol is, het trekt lezers en laat ze kleven. Maar magneten hebben een zijde die objecten weert met dezelfde magnetische pool. Dat is de zijde waar de meeste blogberichten beginnen.

Hoe vaak heb je een artikel dat begint als deze gezien?


Of deze?

 

Maak een emotionele band. Neem een kijkje op de intro van dit artikel dat u nu leest. Kun je niet gewoon het gevoel de frustratie, en misschien een beetje van woede.

Woede en frustratie zijn niet de enige krachtige emoties die je kunt gebruiken. Angst, hebzucht, afgunst, schuld, trots, liefde en hoop kunnen allemaal worden gebruikt om de lezers van de get-go in te schakelen.

Vertel een verhaal. Feiten en cijfers zijn saai. Ze zijn gemakkelijk vergeten. Maar verhalen kunnen informatie tot leven te brengen. We kunnen ze visualiseren in het oog van onze geest. We kunnen betrekking hebben op hen. We voelen empathie voor de mensen.

Zeg me dat je niet meegezogen bent in het verhaal van Alex Turnbull

Bouw nieuwsgierigheid. Vergeet niet wat je doel is mensen blijven lezen. Het toevoegen van een beetje mysterie of suspense is een van de beste manieren. Ik zal een aantal specifieke tactieken en voorbeelden delen.

Maak uw eerste paragraaf kort. Je introductie is de belangrijkste toegangspoort tot uw artikel. Het is van vitaal belang om de belemmeringen op dit moment, met inbegrip van lange tekst te elimineren.

Welke van deze zou je liever lezen?

of

Hoe ‘s werelds beste blog schrijvers ervoor zorgen dat mensen het lezen

De intro is niet de enige plek waar je lezers kan verliezen. Je moet hun aandacht vast te houden in het hele artikel. Slecht advies veroorzaakt problemen hier ook.

Je ziet de gegevens die lange inhoud beter presteert dan kortere content. En is het zinvol. Meer inhoud duurt langer om te lezen, zodat je tijd op pagina zou opgaan.

Door te focussen op de lengte in plaats van waarde, is het risico van het verlaten van de lezers aanwezig. Dus wat je moet weglaten is even belangrijk als wat je in je bericht schrijft. Neem dit artikel bijvoorbeeld.

Veel schrijvers zou een sectie in het begin over de voordelen van het houden van mensen lezen van uw artikel hebben opgenomen. Maar weet je al de voordelen. Anders zou je dat nog niet begonnen met het lezen van dit artikel in de eerste plaats.

Wat je wilt is om te leren hoe om het goed te doen. U wilt strategieën en tactieken die u kunt inzetten om te gebruiken. Dus in plaats van je te vertellen van dingen die je al weet.Moet je je verdiepen in de goede dingen en laat tot je het einde bereikt.

Helaas, nuttige informatie is niet genoeg om de aandacht te houden vandaag. Je moet intriges te bouwen. Dat is waar deze tactieken komen.

Grease Slide Copy

Het einde van een paragraaf. Het sluiten van een gedachte of boodschap. Een definitieve uitspraak. Er zijn verschillende natuurlijke stopplaatsen gedurende elk artikel. Deze oproep tot vet dia exemplaar.

Deze zinnen gaan door verschillende namen. Brian Dean noemt ze bucket brigades. Joseph Sugarman verwijst naar hen als zaden van nieuwsgierigheid. Het maakt niet uit wat je ze noemen, ze zijn een geweldige manier om lezers te verplaatsen door middel van je eigen content.

Ze doen twee dingen:

Ten eerste, ze bouwen anticipatie door het uitstellen van de informatie ooit zo iets. In feite is de bovenstaande zin is een goed voorbeeld. Je wilt weten wat die twee dingen gemeen hebben, dus je bent gedwongen om het lezen te houden.

Ten tweede, bieden ze een brug van de ene paragraaf of bericht naar een andere. Kijk eens naar deze voorbeelden van een van mijn artikelen :

Merk op hoe je zonder moeite je lezers laat glijden naar de volgende paragraaf?

Hier zijn een paar andere woorden en zinnen om te proberen:

  • Waarom?
  • Laat me raden
  • Wees eerlijk
  • Geef het toe
  • Luister:
  • Krijg dit:
  • Toen drong het tot me
  • Of is het?
  • Laat het me uitleggen
  • Dit is waarom
  • Hier gaat het om
  • Hier is het beste deel
  • U denkt waarschijnlijk …

Plaats een van deze zinnen waar mensen  hun belangstelling verliezen.

Open loops

Weet je nog dat ik het idee van het bouwen van nieuwsgierigheid in de paragraaf over uw inleiding heb ingevoerd? Dat is een voorbeeld van een open lus, en dit is waar ik probeer vruchten af ​​te werpen. Je moest blijven lezen als je wilde om deze te krijgen.

En dat verlangen wordt gevoed door meer dan alleen de waarde van de informatie. We zijn aangesloten op de sluiting te zoeken. Open loops eigenlijk angst dat alleen wordt voldaan door het sluiten van de lus veroorzaken.

Dit is een van de tactiek tv-programma’s gebruiken om u naar binge-horloge. Je gaat zitten met het plan om een ​​enkele episode te bekijken. Maar de cliffhanger aan het eind dwingt om te wachten. Dus begint de volgende aflevering. En dan de volgende. Enzovoort.

Er is geen reden waarom je niet hetzelfde zou doen in uw schrijven.

Hier is een voorbeeld van Larry Kim .

De zinsnede “beginnen met het slechte nieuws,” signaleert dat er goed nieuws te volgen. Je moet lezen om het te vinden.

patroon interrupts

Heb je ooit wel een uren rondgereden zonder zelfs maar te denken over waar je naartoe gaat? Je zet een weg bijna door middel van spiergeheugen omdat je zo gewend bent aan de route. Dat is uw onderbewustzijn na een patroon.

Hetzelfde kan gebeuren met je eigen content.

Lezers verwachten dat de leden van de leden elkaar volgen.  Dit bekende patroon kan de hersenen  op de automatische piloot zetten. Je wilt dit niet. U wilt aandacht van de lezer.

Breek de patroon door het toevoegen van getuigenissen, sidebars, bijschriften en andere apparaten die het verhaal van de tekst zoals deze voorbeelden tijdelijk te onderbreken.

 

Patroon interrupts zijn niet beperkt tot visuele elementen, dat wel. Gebruik onverwachte messaging om de patronen die uw inhoud voorspelbaar en saai te breken. Dit kan door het nemen van een controversiële uitzicht, met behulp van een toon die niet helemaal past in het gewone tarief, of plotseling veranderen van tempo.

Neem een kijkje op hoe Jon Morrow zijn patroon gebruikt en onderbreekt om lezers mee te nemen in dit populaire bericht .

Het begint al met de kop. Omdat het een middelmatige blogger niet is wat je zou verwachten in een “how to” artikel. Dat is niet wat de mensen nastreven. Als gevolg daarvan krijgt uw aandacht en prikkelt uw nieuwsgierigheid. Vergelijk dat eens met een meer traditionele kop als: “Hoe een succesvolle blogger zou moeten zijn.”

Morrow blijft stoppen met wat je zou verwachten te lezen in het hele artikel. Neem het gedeelte over het vertellen van verhalen. Hoe vaak heb je gehoord dat je nodig hebt om verhalen te vertellen? Dus als je leest dat je moet niet, hoef je alleen maar om te leren waarom.

betrokkenheid apparaten

Hoe meer uw lezers zich voelen als actieve deelnemers, hoe meer ze betrokken worden. In de meeste artikelen, kunt u geen apparaten die fysiek lezers te betrekken gebruiken. Maar je kunt ze mentaal betrekken. Hier zijn drie manieren:

1. Stel vragen. Als iemand je een vraag stelt, je hersenen begint automatisch te zoeken naar een antwoord. Het is een onwillekeurige reactie. En u kunt het gebruiken in uw voordeel.

Pepper uw vragen in uw artikelen te krijgen lezers om zichzelf te injecteren in het verhaal. Probeer deze voor starters:

Welke heb je liever …

Heb je ooit…

Wat zou je doen als…

2. Haal de lezers om zich te voegen in uw artikel. Gebruik zinnen als “voorstellen” of “beeld” op hypothetische scenario’s met in de hoofdrol de lezer te introduceren. Verf de foto met uw woorden. Dat is wat ik deed in de inleiding van dit artikel toen ik je gevraagd om je baas stel gooien uw rapport in de prullenbak met nary een tweede blik.

3. Wijs een eenvoudige taak om een punt aan te tonen. Dat is wat Brian Clark doet in dit artikel op storytelling .

 

 

Tenslotte. Vergeet niet of onderschat het belang van goed schrijven. Alle tips en trucs zal een likje goed niet doen als je het schrijven is ingewikkeld, breedsprakig of gewoon saai. Dat zijn allemaal barrières meeste lezers zullen niet werken om te overwinnen.

Maak uw inhoud gemakkelijk te lezen. Gebruik veelal korte zinnen en alinea’s. Ze zijn makkelijker te lezen, vooral op smartphones. Dat is belangrijker dan ooit nu dat meer mensen toegang tot het internet op een mobiel apparaat dan een desktop of laptop .

Kies ook eenvoudige woorden en zinnen waar mogelijk. Onze hersenen kunnen deze informatie gemakkelijker  verwerken. Als iemand moet herlezen een sectie, kunnen ze net zo goed opgeven.

Tools als Hemingwayapp.com kan helpen berekenen leesniveau en zien waar je je berichten kan vereenvoudigen.

Schrijf de manier waarop uw doelgroep spreekt. Denk na over het op deze manier:

Wilt u liever zitten door middel van een academische lezing of een gesprek voeren met een vriend?

U wilt dat uw artikel te voelen meer als de laatste. Ditch de formele taal. Voel je vrij om te buigen of zelfs enkele grammaticale regels te breken als het helpt u meer conversatie klinken. Vergelijk deze zinnen:

“Wie bent u het schrijven van uw artikel voor?”

“Voor wie bent u het schrijven van uw artikel?”

De eerste is slechte grammatica. Je bent niet verondersteld te eindigen zinnen in een voorzetsel. Maar de juiste Engels zin klinkt te stijf. Het is niet hoe mensen spreken, dus het leidt ons van het bericht. In dit geval is de slechte grammatica is effectiever.

Jargon is een beetje lastig. Soms zijn deze woorden helpen uw schrijven. Bijvoorbeeld, als je probeerde te voorkomen dat het gebruik van termen als SERP in een artikel voor SEO, zou je niet klinken als een geloofwaardige bron. Dat jargon is conversatie voor deze doelgroep. Maar op andere momenten, jargon kan uw schrijven doden.

Een zin als “Dit enterprise-wide-oplossing stelt u in staat om grote hoeveelheden gegevens reconceptualize binnen uw blauwe oceaan strategie,” is waarschijnlijk slechts de ogen rollen te krijgen.

Dus hoe kan je beslissen welke jargon te gebruiken en die weg te laten?

Als het is iets wat je publiek in gesprekken zouden gebruiken als ze niet proberen te imponeren iedereen , ga je gang en gebruiken. Zo niet, herschrijven uw zin.

Gebruik foto’s en voorbeelden. Mensen verwerken  beelden sneller dan woorden. Geloof je me niet? Kijk hieronder en vertel me wie je sneller begrijpt.

Het is logisch als je erover nadenkt. De hersenen zal de tekst vertalen in een visueel . Als ik je vertellen dat je na te denken over een auto, stel u een afbeelding niet de letters auto.

Natuurlijk kunt u geen afbeeldingen om alles over te brengen. Dat is waarom je nodig hebt om tekst die de lezers vorm beelden in hun geest helpt te kiezen. Dat is wat voorbeelden doen.

Bijvoorbeeld, de definitie van ironie is:

(1) : incongruentie tussen het uiteindelijke resultaat van een opeenvolging van gebeurtenissen en de normale of verwachte resultaat (2) : een gebeurtenis of resultaat gekenmerkt door dergelijke ongerijmdheid

En hier is een voorbeeld van ironie:

Een billboard bevorderen van openbare school heeft een spelfout. (Dit is echt gebeurd, door de manier waarop. Check out de afbeelding hier .

Welke helpt je het concept beter te begrijpen? De meesten zouden het erover eens dat het het voorbeeld. In tegenstelling tot de abstracte definitie, kunt u het voorbeeld te visualiseren.

Conclusie

Ik ben niet gek genoeg om te zeggen dat mensen elk woord van uw artikelen te lezen als je mijn advies te volgen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze zal ook niet pogostick.

Aan de mensen om deel te nemen met u, zelfs voor een paar minuten kan de deur openen naar een wereld van mogelijkheden.

En je hoeft niet om iets over die ondankbare mompelen (neem uw favoriete beledigend naam hier) niet meer.

Summary
Waarom niemand je content leest.
Article Name
Waarom niemand je content leest.
Description
Het is vrij beledigend als je erover nadenkt. Je besteedt uren of zelfs dagen  je ziel in een blog post. En uw lezers kijken nauwelijks naar uw bericht.
Author