';

Categorieën

Zo maakt uw de website globaal SEO-vriendelijk

Zo maakt uw de website globaal SEO-vriendelijk

globale SEO

 

Search engine optimalisation

Het inzetten van globale SEO kan ontgrendelen wat in wezen een markt van maximaal zes miljard mensen is, maar geo-targeting verstandig, het structureren van SEO-campagnes op deze markten en het identificeren van de impact die elke markt op bedrijfssucces kan hebben, kan leiden tot een enorme omrekeningskoers en Uiteindelijk wereldwijde bedrijfsgroei.

Marketing en SEO zitten naast elkaar met een toenemend percentage, bijvoorbeeld als er sprake is van een merkberichten in de VS en Australië, dan moeten meta data en website structuur dit weerspiegelen.

Dit valt ook in geo-targeting of gebruikersgerichtheid in meerdere landen.

In wezen zijn er twee manieren om dit te doen: u rijdt ook een groot aantal websites op verschillende domeinen, of u hosten alles op een domein met hreflang-tags en IP-adressering. Het laatste is de beste optie, en het werkt op een aantal niveaus. In de kern is de uitgangspunt eenvoudig: gebruikers die uw website bezoeken, zullen de geo-gerichte site zien die u wilt zien op basis van de locatie van het IP-adres.

Naast de initiële hreflang tag, zijn er een paar manieren om dit te beheren. Beide gebruikers worden doorgestuurd naar het landcode domein (bijvoorbeeld als een Britse gebruiker in de .com plaatst, worden ze doorgestuurd naar .co.uk), of een extensie is toegevoegd (bijvoorbeeld, de gebruiker zou worden verzonden naar. com / nl-uk). Nogmaals, de laatste is de beste optie.

Website managers hebben een kernwebsite, zoals een dot-com, een selectie geo-gerichte gebieden en, indien van toepassing, talen in die gebieden. Voor een website waar slechts één taal aanwezig is, zouden de Amerikaanse gebruikers de standaard .com, UK gebruikers .com / uk, Australiërs .com / aus, etc. zien.

In het achterkant van de website worden deze apart uitgevoerd met de mogelijkheid om extra site-elementen of veranderingen die relevant zijn voor elke markt.

Als de website nieuwe talen trekt, zien we een kleine variatie. Het Verenigd Koninkrijk zou eerder zijn genoemd (.com / nl-uk), en de VS zou .com zijn. Als u in staat was om talen te schakelen, zegt u in de VS naar Spaans, zou u .com / us-es (Verenigde Staten locatie, Spaanse taal) zien.

Om het even welke markten die niet worden gedekt, worden naar de gekozen homepage gestuurd, dit is gewoonlijk die van de belangrijkste locatie van de website.

Hier is hoe een label er als volgt uitzien:

<Link rel = “alternate” href = “http://example.com” hreflang = “nl-us” />

Dit moet in de koptekst van de website geplaatst worden om de gehele integratie van de site te verzekeren. SEO agentschappen met specialiteiten in wereldwijde markten kunnen u helpen bij zowel het opbouwen als het integreren van tags.

Dus wat is het voordeel?
Het structureren en uitvoeren van een website op een manier die meerdere markten vastlegt, is slechts de eerste stap in internationaal SEO succes. Het biedt onmiddellijk relevante index, zoekresultaten en gebruikers, en het potentieel om meer te groeien.

Bovendien staat het het beste van beide werelden toe: websites zijn allemaal op één locatie, wat goed is voor indexering, aangezien de site groter is met specifieke relevantie, maar ook alle websites kunnen nog steeds apart worden beheerd in termen van inhoud en merkberichten . Voeg hierbij toe dat merknamen de hele groep ten goede zullen komen en de site-wide koppeling vergroten en relevante gebruikers naar het juiste geo-gerichte platform verzenden.

Een wereldwijde SEO-campagne bouwen
Zodra uw site is gestructureerd en gebruikers automatisch worden verzonden naar de juiste geo-gerichte sectie van de website, is het tijd om een doelgerichte globale SEO-campagne op te bouwen. Marketing en SEO teams zullen hier in hun element komen, omdat ze als één eenheid werken.

Met behulp van website data, optimalisatie van conversiesnelheid, zoekwoordonderzoek en marktgegevens, is het mogelijk om te plannen hoe elke geo-target markt verschilt in termen van zoek trends, conversietrends, zoekwoordengebruik en binnen het verkoopproces op langere termijn.

In het bijzonder is het belangrijk om zowel de culturele verschillen in het zoeken als de verschillende routes naar de markt te noteren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat gebruikers in Australië waarschijnlijk eerst met een merk via een betaalde klik interactie hebben met een merk, terwijl die in Canada meer geneigd zijn om een eerste interactie door middel van organisch zoeken te maken.

Elke marktvariatie zal in elke individuele marktstrategie volgen. Het is belangrijk om deze verschillen zo vroeg mogelijk op te merken, aangezien het waarschijnlijk een groot effect heeft op het algehele succes van een zoekcampagne.

Van hieruit structureren campagnes en benaderingen door nauwkeurig te kijken naar de behoeften van de markten vanuit een branding perspectief, en koppel dit met behoeften vanuit een SEO-perspectief. Zijn er elementen van de website die nodig zijn om te wijzigen? Heeft één land behoefte aan focus op link building en een andere op conversie optimalisatie?

Grondig onderzoek zal alles onthullen en niet alleen uw SEO vormen, maar ook uw online zakelijke succes door meerdere marketingkanalen.

Summary
Zo maakt uw de website globaal SEO-vriendelijk
Article Name
Zo maakt uw de website globaal SEO-vriendelijk
Description
Het inzetten van globale SEO kan ontgrendelen wat in wezen een markt van maximaal zes miljard mensen is, maar geo-targeting verstandig, het structureren van SEO-campagnes op deze markten en het identificeren van de impact die elke markt op bedrijfssucces kan hebben, kan leiden tot een enorme omrekeningskoers en Uiteindelijk wereldwijde bedrijfsgroei.
Author
Hipmarketing

Over Hipmarketing Mijn naam is Erwin Ruys Ik help je met Online Marketing, Content Marketing, SEO &Social Media Marketing Benieuwd wat ik voor uw bedrijf kan betekenen? Bel dan met 06-34124860 Of stuur mij een mail info@hipmarketing.nl Sinds 2010 gepassioneerde Online Marketeer die gek is van Digital marketing, Zoekmachine marketing, Social media Marketing & Content Marketing. in 2015 heb ik de stap genomen om als freelance mijn eigen bedrijf op te richten.Bij sommige opdrachten werk ik samen met andere personen of organisaties die over vaardigheden beschikken die ik niet heb of hier simpelweg geen tijd voor heb. De visie van hipmarketing is om websites webwinkels beter zichtbaar te maken op internet. Veel bedrijven beschikken wel over een website, maar halen er te weinig voordeel uit. Ik wil start up’s en kleine bedrijven graag helpen om meer uit hun online omgeving te halen tegen zeer scherpe tarieven. Het beste uit uw online omgeving halen is mijn passie, Ik deel graag mijn kennis en ervaring om het online succes van uw onderneming te stimuleren. afhankelijk van u wensen en doelstellingen, ben ik meer als bereid om de mogelijkheden voor u bedrijf te bespreken in een gratis kennismakingsgesprek.