Soms moet je zichtbaarheid betalen

Je wilt het liefst hoog in Google komen, want het verkrijgen van bezoekers via organische resultaten zoeken is het mooiste wat er is. Je hebt iemand die op zoek is naar een oplossing van zijn probleem of een antwoord op zijn vraag en die komt bij jou terecht. Bovendien kost die bezoeker je dan geen geld (Cost Per Click).

Ook leuk is het verkrijgen van bezoekers via de sociale media zoals Twitter en Facebook. Als je veel volgers hebt, kan je je boodschap verspreiden onder veel mensen. Personen die potentiële klanten kunnen zijn.

Maar als je geen hoge posities in Google hebt, niet zo veel volgers hebt, net bent begonnen met je bedrijf, je product of dienst, dan zal je aandacht moeten kopen (Helaas). Seo in de Organische zoekresultaten in nu helemaal de weg van de lange adem. 

Google AdWords

Helaas is het verkrijgen van een top-positie in Google erg moeilijk. Als je SEO goed is ingeregeld kan je een hoge positie bij bepaalde niche zoekwoorden behaald hebben. Maar als je gevonden wil worden op andere voor jou belangrijke zoekwoorden, dan is het alternatief om tekstadvertenties in Google te plaatsen. Via Google AdWords kan je dan adverteren op diverse zoekwoorden. Middels een biedsysteem(wat Adwords eigenlijk is) kan je een positie kopen in de zoekresultaten van de zoekwoorden waar je graag op gevonden wil worden. Hoe hoger je bod des te hoger je positie kan zijn.  Want er spelen vele andere factoren mee. AdWords kan je veel bezoekers en marktonderzoek informatie opleveren, maar dan moet je wel weten hoe je AdWords inzet. Verkeerd gebruik kan je veel geld kosten en veel frustraties opleveren.

Ik kan je helpen met AdWords door

je AdWords account in te richten
advertentiegroepen aan te maken gebaseerd op de voor jou belangrijkste zoekwoorden
advertenties te maken
Daarbij houd ik de campagnes goed in de gaten en verbeter ik de campagnes constant door je advertenties te testen

Remarketing in te zetten

relevante zoekwoorden toe te voegen

ongewenste zoekwoorden te verwijderen

je bod per zoekwoord aan te passen

je budget per campagne aan te passen

ik ben de DJ die voor je aan de knoppen draait

Ook direct zichtbaar zijn door online adverteren?

Facebook Ads

Heb je producten of diensten die gericht zijn op consumenten (ligt aan je doelgroep natuurlijk), dan kan adverteren in Facebook oplossing  zijn. Net als Twitter kan je hier je doelgroep samenstellen aan de hand van demografische gegevens en/of interesses. Je kan adverteren met tekstadvertenties en status-updates. Deze laatsten zijn interessant omdat je advertentie in de tijdlijn van je doelgroep komt. Maar dan moet je wel je advertentie aan je Facebook pagina koppelen. Dat betekent dat je actief bezig moet zijn met je Facebook bedrijfspagina. Ook hier geldt weer dat je de meeste betrokkenheid krijgt als je informatieve of entertainende berichten deelt(hier zijn ook weer tools voor) met je doelgroep. Hoe minder je advertentie op een traditionele advertentie lijkt, des te beter. Interessant is dat je tegenwoordig via Facebook ook kan adverteren op Instagram. Als je een jonge doelgroep hebt, is adverteren op Instagram zeker de moeite waard.

Net als bij Twitter Ads vergt het opzetten en onderhouden van Facebook Ads een continue betrokkenheid van jouw kant. Heb je de tijd en de mensen hiervoor? Ik kan je net als bij AdWords en Twitter Ads je helpen met je Facebook Ads campagne. Daarbij kan ik ook de zorg van het aanmaken en onderhouden van je Facebook pagina uit handen nemen, zodat ik de Facebook Ads en je Facebook pagina optimaal op elkaar kan afstemmen.

 

Advertentie mogelijkheden aangepast op uw bedrijf.

Door dit slim in te zetten staat uw concurrent al snel schaakmat.

Zoekmachinemarketing, ook wel bekend onder de Engelse term Search Engine Marketing is het specialisme dat webpagina’s vindbaar maakt bij zoekdiensten. Dat wil zeggen dat een webpagina op een prominente plaats bij de zoekresultaten van een zoekmachine komen te staan als een zoekmachine gebruiker een voor die webpagina relevante zoekterm intypt. Doordat de webpagina beter gevonden kan worden, verhoogt de effectiviteit van de reclame uiting op internet. Search Engine Marketing kan worden verdeeld in twee deelgebieden: Search Engine Optimization (SEO) en Search Engine Advertising (SEA). Hipmarketing bied verschillende mogelijkheden om te adverteren. In de zoekmachines maar ook op de sociale media netwerken.

Search Advertising:
Adverteren binnen het Search netwerk van Google is vooral interessant indien uw marketing activiteiten zich richten op het behalen van conversie.
Google AdWords:
AdWords is een service van Google waarmee gemakkelijk advertenties voor uw bedrijf kunnen worden gemaakt en worden weergegeven. Uw budget kunt u zelf bepalen. Met behulp van Google AdWords kunt u zelf bepalen wanneer uw advertenties worden weergegeven zodat meer mensen uw aanbod zien.
Google Shopping:
Google Shopping kan gebruikt worden om uw assortiment online te plaatsen, zodat de producten gemakkelijk en snel gevonden kunnen worden. Hierdoor bereikt u de winkelende internetgebruikers en trekt u meer bezoekers naar uw website.

Bol.com Heeft u een bestaande webwinkel? Dan kun u er in één klap meer dan 5 miljoen klanten bij krijgen.
Maak gebruik van de etalage van Bol.com.Ook is het mogelijk dat we een shopping feed opzetten met de bestaande webwinkel om de producten in Bol.com te zetten.

 

Social Media adverteren
Adverteren binnen social media heeft als voordeel dat targeting plaats kan vinden op basis van demografische gegevens en de voorkeuren van de prospects.
Het is daarom vooral geschikt voor het bereiken van specifieke doelgroepen. hipmarketing biedt advertentie mogelijkheden binnen Facebook, Twitter en Instagram aan voor zowel B2C als B2B campagnes. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Facebook Adverteren:
Facebook het meest gebruikte sociale netwerk ter wereld. Daarnaast geven deze gebruikers ook duidelijk hun interesse gebied aan. Dit biedt natuurlijk goede mogelijkheden om uw product of dienst bij uw doelgroep onder de aandacht te brengen. hipmarketing is gespecialiseerd in het bereiken van deze doelgroep en het aanspreken daarvan op de juiste manier.
Doormiddel van relevante advertenties en Remarketing bereikt uw de juiste doelgroep
die interesse heeft in u diensten of producten.

Waarom Hipmarketing?

  • Search engine marketing specialist

  • Ruime ervaring in social media

  • Gebruik vandaag nog Social media als onderdeel van de totale online marketing mix

  • Direct in uw doelgroep adverteren

Over hipmarketing

Mijn naam is Erwin Ruys ik ben een creative online marketing specialist, Die start up’s en kleine bedrijven helpt om meer uit hun online omgeving te halen.Ik combineer  onder andere ontwerp SEO SEA Social media CRO en een scala aan inbound marketing. Met als resultaat het bewustzijn ,reputatie en het vertrouwen te verhogen waardoor de diensten en of verkopen worden verhoogd.Maak vandaag nog gebruik van deze online Marketing voordelen voor uw bedrijf door contact met mij op te nemen voor een Gratis kennismakingsgesprek  gesprek op locatie.

Linkedin hipmarketingGoogle+ hipmarketinghipmarketing op twitterhipmarketing op facebook

Contact

Hipmarketing

Hermelijnhof 5

3892VE

Zeewolde

E-mail info@hipmarketing.nl

Twitter @Marketinghip

Telefoon 08408823677

Pssst vertel het verderShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn